Reklamacje

KROK PO KROKU - JAK ZAREKLAMOWAĆ PRODUKT?

  1. Pobierz Formularz Zgłoszenia Reklamacyjnego , wydrukuj go i wypełnij.
  2. Możesz również przygotować opis reklamacji bazując na treści powyższego formularza. Zachęcamy jednak do skorzystania z przygotowanego przez nas formularza, który znacznie ułatwi Ci dokonanie reklamacji.
  3. Wyślij reklamowany produkt razem z formularzem na adres:

    DoPickleBalla.pl
    ul. Augustówka 21, 02-981 Warszawa

  4. Reklamacje rozpatrywane są niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 14 dni od daty otrzymania reklamowanego produktu.
    Dodanie na paczce dopisku "REKLAMACJA" zwiększa szansę na rozpatrzenie reklamacji w najszybszym możliwym czasie.
    Podanie w formularzu opcjonalnego numeru telefonu kontaktowego, może również w niektórych sytuacjach skrócić cały proces.


Kontakt w sprawie reklamacji

tel: 731-931-424 (opłata zgodna z cennikiem operatora sieci)
email: reklamacje@dopickleballa.pl

DoPickleBalla.pl
ul. Augustówka 21, 02-981 Warszawa

Poniedziałek - Piątek - 10:00 do 17:00



Produkty POLAR Polar

Informujemy, iż oferowane przez nas produkty marki POLAR objęte są gwaranacją dystrybutora. Gwaranacja obowiązuje przez okres 24 miesięcy.

Treść Gwarancji

Procedura wysyłki pulsometru do serwisu:

  1. Należy dokładnie opisać usterkę i podać dane kontaktowe (adres do wysyłki, numer telefonu).
  2. W przypadku chęci skorzystania z naprawy gwarancyjnej należy załączyć dowód zakupu i wypełnioną kartę gwarancyjną (lub ich kserokopie).
  3. Pulsometr wraz z nieprawidłowo działającymi akcesoriami należy dobrze zabezpieczyć na czas transportu.
  4. Koszt wysyłki sprzętu do serwisu leży po stronie klienta.

Adres do wysyłki / kontakt:

Sport Konsulting Serwis
ul. św. Gertrudy 8/2
31-046 Kraków
czynne od pon. do pt. w godz. 9-17
tel.: (12) 631-02-72

Więcej Informacji



Produkty GARMIN Garmin

Informujemy, iż oferowane przez nas produkty marki GARMIN objęte są gwaranacją producenta. Gwaranacja obowiązuje przez okres 24 miesięcy.

Treść Gwarancji

Procedura reklamacyjna:

  1. Wchodzimy na oficjalną stronę wsparcia Garmin.
  2. Wyszukujemy nasz produkt, po nazwie lub numerze seryjnym.
  3. Szukamy rozwiązania naszego problemu lub wybieramy "Skontaktuj się z ekspertem". Gdzie możemy spróbować rozwiązać problem telefonicznie lub e-mailowo. W formularzu należy dokładnie opisać usterkę i wypełnić obowiązkowe pola oznaczone symbolem *.
  4. W przypadku chęci skorzystania z naprawy gwarancyjnej możemy zostać poproszenie o załączenie dowodu zakupu i wypełnionej karty gwarancyjnej (lub ich kserokopie).
  5. W odpowiedzi na zgłoszenie poinformowani zostaniemy o dalszych krokach, które musimy podjąć.
  6. Pulsometr wraz z nieprawidłowo działającymi akcesoriami należy dobrze zabezpieczyć na czas transportu.
  7. Koszt wysyłki sprzętu do serwisu leży po stronie klienta.


Produkty SUUNTO Suunto

Informujemy, iż oferowane przez nas produkty marki SUUNTO objęte są gwaranacją dystrybutora. Gwaranacja obowiązuje przez okres 24 miesięcy.

Treść Gwarancji

Procedura reklamacyjna:

  1. Wchodzimy na oficjalną stronę wsparcia Suunto (wersja angielska).
  2. Wyszukujemy nasz produkt po nazwie, wpisujemy numer seryjny i klikamy "Check Warranty".
  3. Otrzymamy informację o statusie gwarancji. W przypadku braku, możemy samodzielnie wybrać, że produkt jest na gwarancji - tutaj konieczne będzie przesłanie skanu dowodu zakupu.
  4. Szukamy rozwiązania naszego problemu z predefiniowanych grup. Jeśli sugerowane rozwiązania nie pomogą, dokładnie opisujemy usterkę i przechodzimy do kolejnego kroku, w którym należy wypełnić obowiązkowe pola. Definiujemy tutaj dane osobowe, adres odbioru oraz odesłania, które mogą być tożsame.
  5. W odpowiedzi na zgłoszenie poinformowani zostaniemy o dalszych krokach, które musimy podjąć.
  6. Pulsometr wraz z nieprawidłowo działającymi akcesoriami należy dobrze zabezpieczyć na czas transportu.

Instrukcja wypełniania zlecenia naprawy online:

  1. Potrzebny jest poprawny adres e-mail, numer seryjny produktu i dostęp do drukarki.
  2. Wybierz swój kraj z listy.
  3. Wprowadź wymagane informacje. Automatycznie zostaną utworzone dokumenty wysyłkowe do wydrukowania. Dołącz je do produktu, który wysyłasz.
  4. Po otrzymaniu potwierdzenia zadzwoń pod podany numer telefonu kuriera, a produkt zostanie odebrany.
  5. Nie wysyłaj razem z produktem instrukcji, przewodników ani opakowań, ponieważ nie będzie możliwości ich zwrócenia.
  6. Jeśli rozwiązanie danego problemu nie jest objęte gwarancją, otrzymasz szczegóły płatności pocztą e-mail. Płatności są przeprowadzane w sposób bezpieczny przez serwis PayPal.
  7. Po dokonaniu naprawy produkt zostanie odesłany na adres podany podczas wypełniania zlecenia serwisowego.


Pamiętaj

  1. Sprzedawca zapewnia Dostawę Towaru pozbawionego wad fizycznych i prawnych. Sprzedawca jest odpowiedzialny względem Klienta, jeżeli Towar ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia).
  2. Jeżeli Towar ma wadę Klient może:
    1. złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy sprzedaży
    2. żądać wymiany Towaru wadliwego na wolny od wad albo usunięcia wady.
  3. Klient, który wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi, jest obowiązany dostarczyć rzecz wadliwą na adres Sprzedawcy.

W przypadku, gdy Klient sklepu będzie chciał wdać się w spór z naszą firmą w związku z obsługą reklamacji towaru ma możliwość skorzystania z pozasądowych metod rozstrzygania sporów. Wszelkie spory wynikające z umowy sprzedaży mogą być rozwiązywane w trybie mediacji przez mediatorów Centrum Mediacji Sądu Arbitrażowego przy Krajowej Izbie Gospodarczej w Warszawie, stosownie do regulaminu tego Sądu, obowiązującego w dniu skierowania wniosku o mediację.